#2

Böckerna, de klassiska ska bytas ut om vackrare ryggar.
VHSerna, så mycket jag inte tittar på, så mycket jag kunde köpa på dvd.
Mina viktiga papper pärmen - var är den?
Damma av tevagnen
Packa ihop kartongerna

Diska disken, rensa diskstället, skaffa nytt fint diskställ (helst ett från Åhléns, fast ett ickegrönt)
(Jag älskar Åhléns)
Köpa koppar, och ljusmassa och vekar
köpa böcker om fina saker
inreda marie antoinette-mässigt
bädda sängen
sy gardinerna
Hattaskarna från Åhléns ska införskaffas och husa underkläder (Hur fint låter inte det?)
Jag ska börja fota mina outfits varje dag (Iallafall bra dagar)
Ringa Ikanobanken
Få upp en plats att sy (Alltså hitta ett bra bord) och sy, öva fickor, över dragkedjor, sy sammetskjolen
Skaffa långt hår
Skaffa arbete på Teatern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0